Sweet Country Cottage

wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwestrowe życzenia

Na tę Sylwestrową noc życzę Wam dobrej zabawy w miłym towarzystwie!

A na nadchodzący Nowy 2014 Rok wszystkiego, o czym tylko zamarzycie, miłości i uśmiechu.


Ja zawsze wszystkim życzę na Nowy Rok, aby nie był gorszy od poprzedniego. Takie też życzenia składam sama sobie.


Nasz rok 2013 nie był zły, miałam wzloty i upadki, na szczęście tych pierwszych była więcej.
U mnie w tym roku sprawdziło się przysłowie „Nie na tego złego, co by na dobre nie wyszło”. Ja w to wierzę, już nie raz w moim (w naszym) życiu tak bywało, że gdy Bóg zamykał mi drzwi przed nosem, to gdzieś zaraz otwierał okno, pojawiała się nowa szansa, nowa nadzieja.


Stary Rok kończę z szerokim uśmiechem, bo mam się w życiu z czego radować, a na dodatek dostałam dzisiaj taki miły prezent (sama sobie go kupiłam), piękną narzutę na łóżko

2 komentarze:

Dziękuję za wizytę i komentarz!