Sweet Country Cottage

czwartek, 3 lutego 2011

Zupełnie niespodzianie dostałam...

... moje pierwsze wyróżnienie.





Zasady:
1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie logo wyróżnienia
3. Przekaż nagrodę do 10 blogów
4. Powiadom o tym nominowane osoby
5. Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi

Ad.1 - Serdecznie dziękuję edith.

Ad.2 - Patrz pasek boczny.

Ad.3 - Lista wyróżnionych przeze mnie:
1. Elisse
2. Patti
3. Karina
4. Green canoe
5. Kopciuszek
6. Magoda
7. Agata
8. Mia
9. lusesita
10. Somka
Ad.4 - Powiadomienia w komentarzach pod ostatnim na chwile obecną postem.

Ad.5 - Moje szczęście to: mój kochany mąż, moi wspaniali rodzice, moje cudowne pieski, mój ciepły dom i wszystko co z nim związane. Uszczęśliwia mnie też pomoc innym oraz zakupy :-)

4 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie!
    Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku,bardzo dziekuje.Czuje sie zaszczycona

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję serdecznie:) to juz moje drugie z tej samej serii wyróżnienie:)Karina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz!