Sweet Country Cottage

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Udany rok

Moi drodzy nie miałam okazji złożyć Wam życzeń świątecznych, więc teraz chcę Wam życzyć wszystkiego, czego tylko zapragniecie w Nowym 2013 Roku, który powitamy już za chwilkę.



Jesteśmy jeszcze w świątecznym nastroju, więc kilka naszych świątecznych migawek







Na tegoroczne Święta doczekałam się piernikowego domku. Od kilku lat podziwiałam takie na różnych blogach, aż tu nagle wpadł mi taki w ręce podczas wizyty w Ikei.
Budową zajęli się panowie M. oraz mój Tata



Gotowy domek prezentuje się tak, nie jest to 8 cud świata, ale nam się podoba :-)



Koniec roku, jest najlepszym czasem na jego podsumowanie.
Dla nas był to cudowny i udany rok. Zrealizowaliśmy wiele naszych planów, udowodniliśmy sami sobie wiele istotnych rzeczy, osiągnęliśmy kilka znaczących sukcesów. Jesteśmy zdrowi i szczęśliwi. Zyskaliśmy wiele, nie tracąc nic.

A co najważniejsze mamy Henryczka, nasz największy tegoroczny cud


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i komentarz!