Sweet Country Cottage

piątek, 14 lutego 2014

Ten pierwszy raz - CANDY

Kochani My relaksujemy się dzisiaj w SPA, a dla Was z okazji Walentynek mam candy.

Moje pierwsze CANDY!

Do wygrania ta oto piękna patera.


+ niespodzianka :-)

Zasady takie jak chyba w większości tego typu „konkursów":

1. Zostawić pod tym postem komentarz

2. Dodać mój blog do listy obserwowanych

3. Wstawić podlinkowany banerek na pasku bocznym swojego bloga.


Zabawa trwa do godziny 23:59 dnia 28.02.2014 r.

Losowanie i ogłoszenie wyników odbędzie się 01.03.2014 r.

ZAPRASZAM!

79 komentarzy:

  1. Mówią pierwsi nie wygrywają, ale po takie cudeńko trzeba szybko stanąć w kolejce i ja się ustawiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję już dłuższy czas, ale czasem nie ma chwili na pozostawienie komentarza :) Pod tym muszę jednak ślad zostawić i macham łapką żeby go dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spa...ale ci fajnie!!!
    Patery jeszcze nie posiadam więc z chęcią się zapiszę na twoje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po taką paterę bardzo chętnie sie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przybyłam tu by podziękować za komentarz a trafiłam na Candy, oczywiście z chęcią się zapisuję,
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  6. Patera piękna z przyjemnością ustawiam się po nią w kolejce, zapraszam do mnie,
    baner na kamilar.blog.pl,
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Etażerka piękna!
    Mam bardzo podobną....
    Nie chcę być zachłanna, dlatego możesz mnie nie doliczać do zabawy. Ale chętnie zostanę u Ciebie a baner umieszczę u siebie....
    Serdeczności..........

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja chętnie dołączę do zabawy bo cudo masz do ofiarowania:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego odpoczynku!:)
    Oj jaka cudna paterka!:)
    Biorę udział w Candy licząc na malutkie szczęście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patera jest prześliczna. Ustawiam się w kolejce. Dzięki za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest prześliczna... Chętnie się ustawiam w kolejce:) Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że komentarz się pojawi:) Z przyjemnościa przygarnę paterke, formalności dokonałam. Zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  13. Patera piekna, warto spróbować,yym bardziej ,że tu bardzo ineresujaco...pozdrawiamJolka

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paterka. Kiedyś widziałam podobną, ale nie stała się moja. Mam nadzieję, że teraz szczęście mi dopisze: umartyniuk1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. baaaardzo chetnie powalcze!
    banerek w zakladce "candy"

    OdpowiedzUsuń
  16. Do wylosowania cudowny prezent !
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez sie ustawiam w kolejce juz dodałam do obserwacji i ja tez zapraszam do mnie,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, dziękuję z wizytę na moim blogu :) A po taki smakowity cukiereczek chętnie stanę w kolejce.
    Pozdrawiam z Przytulnego Domu

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuuper! Poluję od dawna na taką paterę, więc stanę może mi się poszczęści u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna nagroda! chętnie ustawiam się w kolejce!
    warunki spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna patera i bardzo ciekawie tu :) Staję zatem w kolejce i z chęcią dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za odwiedzinki,bo tym samym mogłam zajrzeć do Ciebie i zapisać się na wspaniałe candy!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się i ja po tak piękna patere :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna jest ta patera ...
    nie darowałabym sobie gdybym chociaż nie spróbowała 'powalczyć",
    dlatego grzecznie ustawiam sie w kolejce
    ..i już zawieszam banerek,
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale się cieszę. że do Ciebie wpadłam, masz pięknego bloga, a patera jest urocza... szkoda byłoby nie spróbować - może w końcu szczęście dopisze!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. NO no no, ale fajnie że tu trafiłam i zostanę na dłużej :) Cudna paterka, ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzieki temu, ze Ty trafiłaś do mnie ja trafiłam na to cudne candy!!!! Zapisuję sie i ustawiam grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest cudna, zapisuję się!:)
    I będę do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj! Śliczna paterka :)staję więc i ja w kolejce.Pozdrawiam, Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweet Country Cotage to ostatnio moje ulubione słowa :)) Bardzo mi się spodobało u Ciebie, a taka paterka uszczęsliwiłaby mnie, bo nie posiadam żadnej, a kocham słodkości i taki styl :) pozdrawiam gorąco.
    aldia z arcadii.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam!
    ustawiam się grzecznie w kolejeczce i liczę na lód szczęścia. Bloga nie prowadzę co prawda nazwa istnieje, ale nic poza tym. Zostawiam namiar nina-c@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze Twoje Candy, a mój pierwszy udział w Candy:) I już mi się podoba!!Z pewnością kiedyś się skuszę coś takiego zorganizować:D A dziś ślinię się na widok patery!

    OdpowiedzUsuń
  33. koronkowa robota ;)) grzechem byłoby jej nie przygarnąć :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie stanę w szranki :D Patera cudo!!
    Pozdrawiam gorąco, małgoś

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna patera,zapisuje sie koniecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny prezent przygotowałaś! ustawiam się w kolejce :)
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczności...czekam grzecznie w kolejce, może to do mnie uśmiechnie się szczęście?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj :) i ja przyłączam się do zabawy. Banerek w Świecie Oli i dodaję Cię go G+
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne candy, z miłą chęcią staję w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Dopisuję się do zabawy. Patera cudna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezusieńku jaka piękna :) zapisuje się do zabawy jeśli pozwolisz :) trafiłam do Ciebie dopiero dziś i nie posiadam bloga :(
    Wrzucam info o zabawie na fb :)
    pozdrawiam serdecznie i zostaję jako wierny obserwator :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna ta patera !!! Tak bym chciała ją posiadać ( już widzę na niej moje anioły ...) Zostaję tu na dłużej i zgłaszam się do zabawy !! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna patera, jestem chętna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ach...no nie wiem,czy w ogóle mam szanse tak na samym koniuszku... Taka wspaniała patera ??? To piekłabym babeczki, by nigdy nie pozostała pusta i smutna.... wspaniałe cudeńko...
    banerek na myszkowato;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Patera jest prześliczna! Pasowałaby do mnie... ;)
    Przyłączam się więc do zabawy.
    Pozdrawiam,
    Agata - Truskawkownia

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudo. :)
    Niezwłocznie ustawiam się w kolejce.
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! (;

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie przytulę tę piękną paterę.
    http://vikawinterdesign.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Vika

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się zgłaszam, taka etażerka to moje marzenie:) Magda z simplyhomeabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. zapisuję się do zabawy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce. Zawsze marzyła mi się taka patera.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  51. Może mi się uda :) nagroda marzenie! Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ piekna :) ja chce ja chcę ...
    Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam ażury w każdej postaci ;) i szybko staję w kolejce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. cuuuuuuudo:) dołączam się do kolejki :) pozdrawiam
    izag5471@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Patera jest świetna
    Idealna na moje muffinki, które dosyć często piekę :)
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  56. woow - piekna patera. czekam z niecierpliwością na losowanie i wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam,
    Ale słodka ta paterka! Chciałoby się ja mieć:-) zapisuję się:-)
    pozdrawiam pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Dołączam do zabawy, pozdrawiam :)
    mail: jotka83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie tutaj i chętnie rozgoszczę się na dłużej. Zaczynam obserwację i przy okazji dołączam się do zabawy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. O rany, dołączam! Śliczna patera! :)
    www.trzyrazyer.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniały prezent rozdajesz:) Ustawiam się grzecznie w kolejce http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Patera sliczna! po cichutku ustawiam sie na koncu kolejki:) pozdrawiam serdecznie! mala_majeczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnia patera. Staję do kolejki, choć tak liczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. lovely.. big like from Croatia. Martina!

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja chętnie ustawiam się w ogonku :) I zostaję na dłużej:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. A ja właśnie, wędrując po innych, odkryłam Twój blog :D I naszukałam się, żeby odnaleźć wpisy archiwalne, uff, a one tak niepozornie zakamuflowane między kolorowymi fotkami ;) Uroczo tutaj, a candy cudo! Ustawiam się więc w kolejce :)
    Pozdrawiam:)
    coolaga22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Od jednego do drugiego bloga i jestem tutaj! Jakie Ty masz piękności w domu! Ta ostatnia półeczka - cudo! A jaką ceramikę do niej włożyłaś - bajka! No styl skandynawski :) Już Cię obserwuję i zaraz umieszczam banerek! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. O rany! Ale cudna patera!
    Dopisuję się do tej długaśnej kolejki chętnych :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  69. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Patera przecudnej urody... Baaardzo by mi pasowała, więc ustawiam sie w kolejce.
    Banerek tu: http://wartsztacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Kolejka słusznych rozmiarów ale co tam, spróbuję szczęścia i też postoję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ojej!! Moje marzenie to taka właśnie patera. Od jakiegoś czasu mam zamiar taką nabyć a Ty dajesz możliwość przygarnięcia jej!! Dlatego czekam z niecierpliwością czy szczęście mi dopiszę <3
    Banerek na moim blogu już zawisł :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ach!!! Nic tylko wzdychać i wierzyć, że szczęście sie do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  75. Uuff.. Na ostatnia chwile zdazylam :-) Co prawda juz sie zapisywalam i dodawalam do obserwowanych ale cos sie popierniczylo i tak sie zastanawialam, czemu na moim pulpicie nawigacyjnym nie pojawiaja sie Twoje wpisy.. No teaz juz wiem i blad naprawiony :-) Poprosze mnie dolaczyc do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jeszcze zdążę :) Obserwuję (Mary), w google + też Cię dodałam (Maria D.) Śliczny synuś. Uroczy zwierzyniec :) Pozdrawiam. Mary http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Niestety nie zdążyłam, ale bardzo proszę o info, gdzie można kupić takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz!