Sweet Country Cottage

poniedziałek, 19 maja 2014

Libster Blog

Serdecznie dziękuję Karmelowej za wyróżnienie




Karmolowa poprosiła o dokończnie zdań, wiec dokańczam

1.Szczęście dla mnie to .... moja rodzina, możliwość realizowania marzeń (od tych najmniejszych, po te największe)
2.Gdy jestem sama .... lubię ten czas, mogę wtedy robić to na co mam ochotę.
3.Muszę się przyznać,że  ... jestem uzależniona od zakupów przez internet i blogowego świata.
4.Kiedy mam "zły dzień" ... zwykle chodzę zła na wszystko i na wszystkich, wtedy potrzebuję chwili czasu dla siebie.
5.Dzień bez ......przytulanke z synkiem ….  jest dniem straconym
6.Moją pasją jest/są .... dom i ostatnio moda dziecięca.
7.Marzy mi się .... mały domek w ogródku, taki babski azyl.
................................................................................................

P.S. Jutro pokażę Wam co dzisiaj ocalałam przed zagładą :-)

3 komentarze:

  1. Dzięki Olu za odpowiedzi,możemy się troszkę czegoś dowiedzieć o tobie :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!!! takie wyróznienie zawsze bardzo cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz!