Sweet Country Cottage

sobota, 11 czerwca 2011

Kącik na skarby

Już jakiś czas temu do rodziny mebli w naszej sypialni dołączyła śliczna szafa na buty (pokażę w następnym poście). W związku z czym nadarzyła się okazja do małego przemeblowania. Aby zrobić miejsce nowej szafie, przestawiłam komodę w lukę przy szafie ubraniowej. Dodałam znane już lustro oraz nową półeczkę i stworzył się kącik na moje "skarby".




Półka pierwotnie była żółtawo - kremowa, więc ją przemalowałam na biało. Nie chciałam zamalować kwiatów, dlatego w ich okolicy tylko delikatnie przeciągnęłam farbą metodą suchego pędzla.



Kolejny nowy nabytek przeszkloną skrzyneczkę również lekko pobieliłam.
Dołączyła do ramki, obrazka i koszyka, które już wcześniej "wpadły" mi pod pędzel.

1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i komentarz!