Sweet Country Cottage

środa, 1 czerwca 2011

Nowe nabytki ogrodowe

Z wielka przyjemnością przedstawiam Wam moje nowe ogrodowe nabytki.



Niby nic szczególnego, ale właśnie tak wyobrażałam sobie kącik pod czereśnią.
Popołudniami, gdy w altance jest już cień, tu docierają jeszcze promienie Słońca.

Muszę się też "pochwalić" kosztem urządzenia kącika. Koszty przeszły moje najśmielsze marzenia. Za taniochę urządziłam kącik, taki, jaki być miał.
I tak przedstawiam ceny:
Krzesełko 25,00 zł za sztukę (Carrefour promocja)
Poduszka na krzesełko 3,50 zł za sztukę (Jysk)
Parasol 10,99 zł (Carrefour hala ogrodowa)
Stojak do parasola 14,99 zł (Tesco)
Stoliczek - barek 65,00 zł (Allegro)
Łączny koszt: 147,98 zł


Czyli za niespełna 150zł mam takie oto miejsce na popołudniową kawę.

1 komentarz:

  1. Ostatnie zdjecie przepiekne,swojskie,zapraszajace do odpoczynku,relaksu.Iwona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz!