Sweet Country Cottage

środa, 18 grudnia 2013

2 w 1 czyli déjà vu

Przyznaję się, wczoraj zupełnie nie miałam weny, żeby sklecić jakiś post. Więc dzisiaj kolejny raz nadrabiam postowe zaległości umieszczając 2 w 1.

Zdjęcie z wczorajszego odliczania


O wczorajszym dniu nie ma zbytnio co pisać, głownie sprzątaniem byłam zajęta. Więc przejdę do dzisiaj, a dzisiaj huuu… jakoś minęło.
Zapakowałam kolejną partię prezentów.


Pewien świecznik i miejsce oglądacie od początku Adwentu w każdym poście. Więc dzisiaj pokażę w ciut większym kadrze


I żeby tradycji stało się zadość w zbliżeniu z osiemnastą świeczką w osiemnastym adwentowym dniu


Świecznik ów i miejsce owo, to fragmencik naszej sypialni. Mam nadzieję, że przed Świętami uda mi się pokazać Wam nasza Alkowę w pełnej krasie, bowiem i tu robi się coraz świąteczniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i komentarz!